Nesta sección atopará toda a información relativa ás probas de acceso a 1º de Grao Elemental. Na pestana ACCESOS - LEXISLACIÓN pode consultar a información xeral sobre as probas.

Toda a información sobre a lexislación, as prazas vacantes de acceso, a adxudicación de especialidades, as datas e lugares das probas, etc. poderá consultala neste mesmo espacio, que irá sendo actualizado segundo se acheguen as datas das probas.

DOCUMENTOS E INFORMACIÓN DE INTERESE:

1. Calendarios de abril, maio e xuño de 2022
2. Cadro resumo dos prazos de matrícula xerais para o curso 2022-2023 (inclúe matriculacións de probas de acceso)
3. Oferta provisional de vacantes para 1º de grao elemental
4. Información probas de acceso a 1º de grao elemental
5. Publicación da listaxe de aspirantes admitidos/as para a realización das probas de acceso a 1º GE
6. Publicación de tribunais, datas, horas e lugares concretos de realización das probas
7. Publicación da 1ª listaxe de admitidos/as tralas probas de acceso para o curso 2022-2023.
8. Publicación da 1ª listaxe de agarda

9. Publicación da 2ª listaxe de admitidos/as tralas probas de acceso para o curso 2022-2023 (publicación prevista en breve, os/as afectados/as serán contactados tamén telefónicamente para que efectúen a súa matrícula no centro).

Coñece os nosos instrumentos

Vídeo presentación do noso centro, coñece o conservatorio!