Concerto Banda de Grao profesional

Lugar: Auditorio do CMUS

Data: Xoves 30 de maio ás 19:00h

Concerto Banda de Grao profesional
Para pechar os concertos de Fin de curso o xoves día 30 ás 19:00h. a nosa Banda de Grao profesional dirixida por Emilio José Vázquez ofreceranos un concerto no Auditorio do CMUS. Cun variado repertorio desfrutaremos de boa música para despedir o curso como se merece.
O aforo como sempre está limitado á capacidade da sala. Non vos quededes sen butaca.
Estades todas e todos convidados

Tour virtual

Podes coñecer todos os departamentos do Conservatorio de Ourense con este percorrido virtual.