Concerto do Quinteto de vento Aires do Miño

Lugar: Auditorio do CMUS A Coruña

Data: Mércores 15 de maio ás 16:00h

Concerto do Quinteto de vento Aires do Miño
Este mércores 15 de maio ás 16:00h o noso Quinteto de vento Aires do Miño, formado por Martina González González (frauta traveseira), Estela Rodríguez Rodríguez (clarinete), Lía Casas Garrido (óboe), David Vázquez Domínguez (trompa) e Esteban García Vidal (fagot), ofrecerá un concerto no Auditorio do Conservatorio Profesional de Música de A Coruña. Cun programa que inclui´ra obras de Beethoven, Ibert e Danzi.
Estades todas e todos convidados.

Tour virtual

Podes coñecer todos os departamentos do Conservatorio de Ourense con este percorrido virtual.