III Concurso de interpretación Mestre Vide

Lugar: CMUS OURENSE

Data: Sábado 2 de abril de 2022

III Concurso de interpretación Mestre Vide
O luns 20 de decembro ábrese o prazo para a inscrición ó III Concurso de interpretación Mestre Vide, que terá lugar o sábado 2 de abril de 2022 no Auditorio do Conservatorio Profesional de Música de Ourense.  Os formularios de inscrición con toda a información do concurso estarán dispoñibles na conserxería do CMUS a partir de esa data. Tamén se poderán descargar no PDF anexo e estará dispoñible tamén un formulario online que atoparedes á dereita. O prazo de inscrición remata o día 25 de febreiro de 2022. Non se admitirán solicitudes despois desa data.
¡Animádevos á participar!

Enlaces: