Xornadas de Portas Abertas

Data: 25, 26 e 27 de maio

Xornadas de Portas Abertas
Se tendes entre oito e catorce anos (ambos cumpridos neste 2021) e queredes vir estudiar ó noso centro algunha das nosas especialidades instrumentais para o ano que ven, aconsellámosvos que vos inscribades nestas Xornadas gratuitas de Portas Abertas que vos ofrecemos dende o Conservatorio Profesional de Música de Ourense. Para vir, só tendes que ir á sección desta web que pon "Accesos - 1º Grao Elemental" e cubrir o formulario que alí vos aparece. Logo poñerémonos en contacto convosco dende o conservatorio para explicarvos todo o que tendes que hacer.
Animádevos, queremos coñecervos!!
Para calquera dúbida, escribide un correo a cmus.ourense@edu.xunta.gal