Prazas vacantes PROVISIONAIS para o curso 2021-2022

Nos documentos adxuntos pódense consultar as prazas vacantes provisionais que se ofertarán en xuño para os accesos a 1º de Grao Elemental e 1º de Grao Profesional.

As vacantes son PROVISIONAIS, sempre poden verse incrementadas. No caso dos aspirantes a 1º de Grao Elemental, recomendamos facer a inscrición na especialidade realmente desexada, independentemente do número de vacantes que aparezan ofertadas no cadro.

Lembren que toda a información relativa ó acceso ó conservatorio está sempre dispoñible e en continua actualización na lapela «ACCESOS» desta mesma páxina web.

Documentos: