• CMUS en Facebook
  • CMUS en Instagram
  • CMUS en Youtube
Nesta sección atopará toda a información relativa ás probas de acceso a 1º de Grao Profesional. Na pestana ACCESOS - LEXISLACIÓN pode consultar a información xeral sobre as probas.

Toda a información sobre a lexislación, as prazas vacantes de acceso, a adxudicación de especialidades, as datas e lugares das probas, etc. poderá consultala neste mesmo espacio, que irá sendo actualizado segundo se acheguen as datas das probas.

O prazo de matrícula para anotarse ás probas de acceso será do 24 ao 31 de maio.
O día 3 de xuño publicarase a listaxe de admitidos nas probas e o día 5 de xuño publicaranse os días e horarios concretos para a realización destas probas.

AS PROBAS DESENVOLVERANSE ENTRE OS DÍAS 10, 11, 12 e 13 de xuño.

NOTA: Aqueles/as aspirantes que teñan imposibilidade de acudir algún dos días establecidos para a realización das probas de acceso, comuníquense co centro antes do 3 de maio mediante un correo electrónico expoñendo a situación correspondente. Fóra deste prazo, as situacións expostas poderán non ser tidas en conta para a organización das probas.

A continuación dispóñense os CRITERIOS DE AVALIACIÓN para as probas de acceso segundo especialidades:
  1. Linguaxe musical e educación auditiva e vocal
  22. Viola da gamba
  23. Violín
  24. Violoncello
Deixámosvos por aquí uns exemplos de exames de Linguaxe musical de anos anteriores que agardamos que vos sirvan de orientación:

1. Exame de lectura rítmica e entoación
2. Exemplos de dictados
3. Exame de teoría

COÑECE O NOSO CONSERVATORIO!

Paixón pola música

Dedicámonos á formación musical do máis alto nivel, buscando a excelencia na creación e interpretación.

Tour virtual

Podes coñecer todos os departamentos do Conservatorio de Ourense con este percorrido virtual.

Teléfono de contacto

XUNTA DE GALICIA - Consellería de Educación e Ordenación Universitaria