Nesta sección atopará toda a información relativa ás probas de acceso a 1º de Grao Profesional. Na pestana ACCESOS - LEXISLACIÓN pode consultar a información xeral sobre as probas.

AVISO MOI IMPORTANTE DE ÚLTIMA HORA: AS DATAS DOS EXAMES DE ACCESO A 1º DE GRAO PROFESIONAL PASAN ÓS DÍAS 24, 25 E 26 DE MAIO. XA ESTÁN OS TRIBUNAIS ACTUALIZADOS E OS/AS ASPIRANTES SERÁN CONTACTADOS TELEFÓNICAMENTE PARA INFORMAR DESTE CAMBIO. LAMENTAMOS AS MOLESTIAS QUE SE POIDAN XERAR. GRAZAS.

As probas para o curso 2022-2023 realizaranse entre o 24 e o 26 de maio de 2022. A matrícula para estas probas realizarase de xeito telemático entre os días 19 e 26 de abril, ámbolos dous incluidos. Non se aceptará ningunha matrícula nas probas fóra de ese prazo.

Toda a información sobre a lexislación, as prazas vacantes de acceso, a adxudicación de especialidades, as datas e lugares das probas, etc. poderá consultala neste mesmo espacio, que irá sendo actualizado segundo se acheguen as datas das probas.

DOCUMENTOS E INFORMACIÓN DE INTERESE:

1. Calendarios de abril, maio e xuño de 2022
2. Cadro resumo dos prazos de matrícula xerais para o curso 2022-2023 (inclúe matriculacións de probas de acceso)
3. Oferta provisional de vacantes para 1º de grao profesional
4. Publicación da listaxe de aspirantes admitidos/as para a realización das probas de acceso a 1º GP
5. Oferta definitiva de vacantes para 1º de grao profesional
6. Publicación dos tribunais, datas, horas e lugares concretos de realización das probas
  •  Corrección 10/05/2022: modificación tribunal canto // modificación horaria tribunal clarinete // corrección data gaita
  • MODIFICACIÓN IMPORTANTE 11/05/2022: cambio de datas de tódolos exames ós días 24, 25 e 26 de maio
7. Publicación da listaxe de admitidos/as tralas probas de acceso para o curso 2022-2023 (publicación prevista para o 27 de maio de 2022)

A continuación dispóñense os CRITERIOS DE AVALIACIÓN para as probas de acceso segundo especialidades:
  1. Linguaxe musical e educación auditiva e vocal
  22. Viola da gamba
  23. Violín
  24. Violoncello
Deixámosvos por aquí uns exemplos de exames de Linguaxe musical de anos anteriores que espero que vos sirvan de orientación:

1. Exame de lectura rítmica e entoación
2. Exemplos de dictados
3. Exame de teoría

COÑECE O NOSO CONSERVATORIO!