Ampliación excepcional en máis dun curso
Con carácter excepcional, e de acordo co establecido na lexislación vixente, poderá́formalizarse a matrícula excepcional en máis dun curso e mediante o seguinte procedemento:
1.-Cada departamento didáctico decidirá os procedementos e criterios de avaliación para a superación das materias do curso dende o que se pretende facer a ampliación.
2.- A ⇒
solicitude de matrícula excepcional en máis dun curso deberá ser presentada polo interesado/a (en caso de alumnado maior de idade) ou polo seu responsable (nai/pai/titor ou titora) ante a Xefatura de estudos antes do 15 de novembro do curso académico. O/a seu titor/a no centro (profesor da materia instrumental) entregará o informe asinado polo profesorado do/a alumno/a, coa súa conformidade a levar adiante a ampliación, antes do remate do primeiro trimestre.
3.- A Xefatura de estudos adxudicará grupo das materias correspondentes ó curso ao que se produciría a ampliación sempre e cando se dispoña de prazas vacantes e por rigorosa orde de solicitude. Ademais informará ao respecto ao Consello Escolar.
4.- O Consello Escolar, á vista da documentación aportada, terá́a competencia sobre a concesión da ampliación.
Unha vez recibades a confirmación da súa aprobación vía correo electrónico, deberedes ⇒
formalizar a matrícula.